ثبت تغییرات شرکت در کرج

ثبت تغییرات شرکت در کرج

ثبت تغییرات شرکت در کرج  در موسسه ثبت پایش کاملا تخصصی و با مشاوره رایگان کارشناسان (ثبت تغییرات شرکت در کرج) انجام می شود.

ثبت صورتجلسه شرکت ، ثبت صورتجلسات شرکت ،ثبت تغییرات صورتجلسه شرکت
بعد از اتمام فرآیند ثبت شرکت چنانچه سهامداران و اعضاء هیئت مدیره صلاح بدانند میتوانند تغییراتی را در اساسنامه شرکت ایجاد نمایند که این امر مستلزم تشکیل مجمع عمومی فوق العاده می باشد سعی شده اطلاعات کاملی را در این خصوص در اختیار شما میگذاریم.
•    در چه صورتی امکان دارد شرکتها تبدیل گردند به عنوان مثال شرکت با مسئولیت محدود به سهامی خاص تبدیل شود؟
•    شرکتها در چه صورتی ممکن است منحل گردند در این صورت شرایط بعد از انحلال چگونه است؟
•    آیا مووسین شرکت میتوانند نام شرکت خود راتغییر دهند؟
•    چنانچه بعد از ثبت شرکت آدرس دفتر مرکزی تغییر کند امکان تغییر آن وجود دارد؟
•    امکان افزایش و یا تغییر موضوع فعالیت شرکتها وجود دارد؟
•    شرایط افزایش یا کاهش سرمایه ثبت شده شرکتها وجود دارد؟
•    امکان انتقال سهام شرکت در چه صورتی امکان دارد؟
بعد از اتمام پروسه ثبت شرکت امکان دارد به دلایلی موسسین اقدام به تغییراتی در شرکت نمایند از رایج ترین این تغییرات میتوان به تغییر آدرس دفتر مرکزی ، تغییرتی در موضوغ فعالیت، افزایش و یا کاهش سرمایه اولیه شرکت و یا ورود و خروج اعضا اشاره نمود. سعی بر این شده است که کلیه اطلاعات مرتبط با این تغییرات را دراختیار شما متقاضیان محترم بگذاریم.
در صورتی در خصوص تغییرات شرکت خود با تشکیل دادن یکی از مجمع نام برده شده تصمیم گیری کرده اید می بایست مراحل زیر را به صورت کامل طی نمایید:
1.    در ابتدا اطلاعات شرکت که شامل استان و واحد ثبتی شرکت و شماره ثبت آن می باشد را وارد می نمایید.
2.    اطلاعات جلسه تشکیل شده را با توجه نوع آن که شامل مجمع عمومی فوق العاده ف عادی به طور فوق العاده و هیئت مدیره و.... انتخاب می نمایید در این مرحله وارد نمودن تاریخ جلسه و ساعت شروع آن الزامی می باشد. اطلاعات متقاضی شامل اطلاعات هویتی فرد می باشد (توجه داشته باشید که این شخص می بایست یکی ازاعضاء هیئت مدیره باشد) را وارد مینمایید چنانچه پرونده شما دارای وکیل باشد می بایست اطلاعات وکیل را به طور دقیق وارد نمایید.
3.    در گام بعدی تصمیمات جلسه را به طور دقیق وارد می نمایید.
4.    حال نوبت به آن میرسد سمت اشخاص حاضر در شرکت را به طور دقیق و کامل وارد نمایید.
5.    در این مرحله تغییرات اعمال شده در شرکت را وارد می کنید
6.    با تایید اطلاعات و بررسی آن شما می بایست صورتجلسه تنظیم شده خود را در قسمت مشخص شده در سامانه بارگذاری نمایید. صورتجلسه تنظیم شده با توجه به نوع تغییر در خواستی شما متغییر می باشد . نیازمند تجربه و نخصص دراین زمینه می باشد.
7.    در انتها تایید نهایی و دریافت کدرهگیری سامانه ای می باشد.
بعد از طی نمودن کلیه مراحل فوق کارشناس اجرایی پرونده می بایست کلیه مدارک لازم را جمع آوری نماید که این مدارک شامل یک نسخه از صورتجلسه تنظیم شده که توسط کلیه اعضا هیئت مدیره و سهامدارن مهر و امضا شده است به همراه وکالتنامه وکیل پرونده و مدارک شناسایی اعضا می باشد کلیه مدارک را در پاکتهای مخصوص گذاشته و به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری واحد ثبتی شرکت ارسال می نماید و بعد گذشت 20 الی 25 روز کاری تاییدیه اطلاعات درخواستی شما برروی سامانه ثبت شرکتها آگهی می شود در این مرحله وکیل پرونده با مراجعه به ایناداره آگهی تغییرات شرکت را دریافت می نماید.