تشکیل پرونده مالیاتی در کرج
توضیحات تکمیلی اطلاعاتی در خصوص تشکیل پرونده مالیاتی و دارایی در کرج و استان البرز
امور دارایی شرکت ها ، تشکیل پرونده مالیاتی در کرج ، مراحل تشکیل پرونده دارایی در کرج
بعد از تاسیس شخصیت حقوقی اولین اقدام تعیین حوزه مالیاتی و نشکیل پرونده دارایی می باشد. طبق قوانین مندرج شرکتها تا 2ماه مکلف به تشکیل پرونده مالیاتی می باشند. تشکیل پرونده مالیاتی به معنی آن می باشد که به اداره مالیات کرج و استان البرز و شهرستان های اطراف از جمله هشتگرد، طالقان،نظرآباد ، اشتهارد و شهریار اعلام نمایید چنین شرکتی تاسیس گردیده است. طبق قانون شرکتهایی که تا دوماه اول اقدام میکنند مشمول به پرداخت مالیات دو در هزار سرمایه اولیه خود می باشند و در غیر این صورت مشمول پرداخت جریمه چهار در هزار سرمایه خود می باشند.
به منظور تعیین حوزه مالیاتی خود میتوانید به دارایی استان البرز مراجعه نمایید.
مدارک لازم جهت تشکیل پرونده دارایی:
1. ارائه کلیه مدارک شرکت به صورت اصل و کپی
2. 2ارائه برابر اصل شده مدارک شناسایی کلیه اعضاء شرکت
3. تکمیل دفترچه مالیاتی
4. دریافت گواهی امضاء از حق امضاداران و ارائه آن
5. ارائه اصل اجاره نامه به نام شرکت به همراه کد رهگیری
6. ارائه فیش واریزی دو در هزار سرمایه
7. ارائه فیش آب ، برق ، گاز
موسسین شرکتها در نظر داشته باشند حتی در صورت عدم فعالیت نیازمند تشکیل پرونده مالیاتی می باشند و برای اعلام عدم فعالیت انجام آن ضروری می باشد. یکی از مهمترین نکات جهت تشکیل پرونده مالیاتی وجود دفتر شرکت به صورت واقعی می باشد و اجاره نامه آن می بایست به نام شرکت باشد.
( امور دارایی شرکت ها ، تشکیل پرونده مالیاتی ، مراحل تشکیل پرونده دارایی )
در صورت نیاز به اقدامات لازم در خصوص انحلال شرکت خود در حوزه های ثبتی استان البرز شامل:
- تشکیل پرونده مالیاتی شرکت در واحد ثبتی کرج
- تشکیل پرونده مالیاتی شرکت در واحد ثبتی هشتگرد
- تشکیل پرونده مالیاتی شرکت در واحد ثبتی اشتهارد
- تشکیل پرونده مالیاتی شرکت در واحد ثبتی نظر آباد
- تشکیل پرونده مالیاتی شرکت در واحد ثبتی طالقان
پایش ثبت با دارا بودن دپارتمان تخصصی ثبت شرکت حضور مشاوران حقوقی و ثبتی کارآزموده یکی از بهترین راهنمایان شما متقاضیان محترم می باشند. همین حالا با مشاورین مجرب ما درتماس باشید.