در دنیای امروز این نظریه که در اقتصاد جدید، کشورهای مختلف جهان با شرکت های خود شناخته می شوند و اهمیت شرکت ها به مراتب بیشتر از اهمیت دولت های آن ها در عرصه های تجاری می باشد، به طور قابل لمسی خودنمایی می نماید.

به همین دلیل در دوران کنونی، برند در کرج به صورت شناسه عمل می کند که بایستی در جهت شناساندن آن به گونه ای متمایز و قابل رقابت با دیگران تلاش و کوشش شود. در دنیای امروزی، ما بر این باوریم که تولید کالا و خدمات به تنهایی قدرت نمی باشد، بلکه به اشتراک گذاری آن قدرت است. به بیانی دیگر، این موفقیت زمانی تحقق می یابد که نتیجه ی آن به دست مشتری نیز برسد.

در این شرایط ، اگر بخواهیم کاری موثر ایجاد کنیم و محصولات و کالاهای خود را به دیگران هم معرفی نماییم، برندها فرصتی بی نظیربه منظور اثر بخش نمودن، متفاوت نمودن وهمین طور ماندگار نمودن کالاها و محصولات به دست می دهند که از این فرصت می توان به بهترین شکل برای اهداف بازاریابی و موفقیت یک سازمان استعمال نمود.

برند ترکیبی از نام، سمبل، نشانه، طرح، شعار، علامت یا ترکیبی از آن می باشد  که سبب شناسایی محصول، تفاوت آن از سایر محصولات و انتقال یک مفهوم یا احساس به مخاطب می شود. قابل ذکر است که یک برند در کرج قادر می باشد معرف سطح معینی از دوام ،کیفیت ،عملکرد ،قابلیت اعتماد ،قابلیت تعمیر، و سایر ویژگی ها باشد .

در حقیقت یک برند در کرج ، تعهد دائمی یک فروشنده برای ارائه ی مجموعه ای از ویژگی ها و مزایا و خدمات خاص به خریداران است که این از نظر مصرف کننده یعنی نشانه ی کیفیت ، هزینه ی پرس و جوی کمتر، ریسک کمتر و وسیله ای نمادین برای اظهار شخصیت. چنانچه، ذهنیت و انتظار مشتریان نسبت به کالا تامین و فراهم گردد و حس رضایت مندی در آن ها ایجاد شود، به دنبال آن،وفاداری مشتری به آن کالا شکل می گیرد که اغلب از ارزشمندترین دارایی های یک شرکت در کرج شمرده می شود. به همین منظور است که شرکت های بزرگ و موفق همیشه در جستجوی راه هایی بوده اند که بتوانند عواملی که در افزایش ارزش نام تجاری مؤثرند را افزایش و عوامل کاهنده ی ارزش را کاهش دهند.

بنابراین در صورتی که برند تجاری خوبی را طراحی نماییم و به ضمانت هایی که در ضمن برند تجاری مدعی آن ها می شویم استوار و پایبند باشیم و رضایت مندی مشتریان را از میزان کار خود جلب نماییم می توانیم وفاداری آن ها را نسبت به تولیدات خود تضمین کنیم که این امر یعنی رابطه ی طولانی مدت مشتریان با موسسه که باعث سودآوری طولانی مدت برای موسسه می گردد.

از طرفی دیگر قابل ذکر است داشتن برند تجاری در کرج به صورت اختیاری است ، مگر در مواردی که دولت آن را الزامی قرار دهد.دوره ی حمایت از برند ده سال می باشد که می توان آن را به دفعات نامحدود با پرداخت هزینه های پیش بینی شده در مقررات تمدید نمود.

مدیران و صاحب نظران یک برند را در کرج با اهداف متعددی به ثبت می رسانند.

در جهت مطالعه بیشتر در مورد مراحل ثبت برند در کرج می توانید به مقاله آن مراجعه نمایید.

هدف از ثبت برند در کرج

اولین مزیت و شاید مهم ترین ویژگی که برند در کرج  برای شما دارد، این است که با ثبت برند در کرج، در مقابل قانون شناخته می‌شوید. منظور از شناخته شدن این است که وقتی شما برند خود را  در کرج به ثبت برسانید، می توانید از افرادی که از برند شما استفاده می کنند، شکایت کنید و آن ها مجبور به عوض کردن اسم و پرداخت غرامت به شما هستند. با ثبت قانونی برند در کرج  دیگر شرکت ها و یا تجارت ها دست به تقلید و سوء استفاده از برند تجاری شما نمی زنند و با خیال راحت می توانید به تجارت بپردازید.

ایجاد تمایز

ثبت برند در کرج علاوه بر شما برای مشتریان شما نیز می تواند بسیار سودمند باشد. آن ها می توانند به راحتی محصول و یا خدمات شما را پیدا و از آن استفاده کنند. همچنین این امر باعث می شود شما هر چه بیشتر به نیاز های مشتری ها دست پیدا کنید و بدانید که بر چه اساسی به سراغ برند شما می آیند و یا چه دلیلی باعث می شود رقیب شما را انتخاب کنند. با افزایش کیفیت و تطبیق آن با خواست مخاطب می توانید سهم بیشتری در بازار پیدا کنید.

بازاریابی

امروزه بازاریابی به یکی از رکن های اساسی هر تجارتی تبدیل شده است. اساس کار بازاریابان شناساندن و به شهرت رساندن محصولات یا خدمات است که اصولا این امر بدون برند و لوگو شدنی نیست. البته برای بازاریابی و به شهرت رساندن یک تجارت، تنها ثبت علامت تجاری کافی نیست بلکه بایدها و نبایدهایی در انتخاب برند مناسب وجود دارد که در صفحه انتخاب نام برند مفصل در مورد آن صحبت کرده ایم.

نمایندگی

حق امتیاز یکی دیگر از مواردی است که مشوقی برای ثبت برند در کرج به شمار می رود. زمانی که شما برند خود را  در کرج به ثبت می رسانید، اجازه استفاده برای اشخاص ثالث نیز مهیا می شود. به همین دلیل شما می توانید حق امتیاز برند خود را به افراد و یا شرکت های دیگر واگذار کنید تا هم به شهرت و اعتبار شما کمک کند و هم یک منبع درآمد مستقلی بدون هزینه ای برای شما باشد.

ایجاد دارائی

اگر برندی که انتخاب کرده اید بتواند در بازار ارزش و شهرت پیدا کند، خود برند به تنهایی می تواند یک دارائی ارزشمند به شمار رود. به این منظور که در آینده می توانید برند خود را به فروش برسانید و یا افرادی به نشانه اعتبار از نام آن در تجارت خود استفاده کنند تا برند خودشان شناخته تر شود و می تواند درآمدی مناسب برای شما ایجاد کند.

وام و سرمایه

یک برندی که در کرج ثبت گردیده است قادر می باشد اعتباری در پیش روی دولت،بانک ها،و سرمایه گذاران باشد.اخذ وام و یا جستجو نمودن سرمایه گذار هنگامی می تواند به منظور شما به وجود بیاید که برند خود را در کرج ثبت نموده باشید.ثبت برند در کرج سبب می گردد که قانون شما را به رسمیت بشناسد و همین امر قادر می باشد به بانک ها و سرمایه گذار ها این امکان را بدهد که تجارت شما قادر می باشد قابل اعتماد و شناخته شده باشد.

در صورت مواجه شدن با هر سوال و یا مسئله ای با ما در ثبت پایش در ارتباط باشید.

فرم ارسال نظر

پاسخ دادن به :

با تشکر از ارسال نظر شما . پس از تایید انتشار خواهد یافت .
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
کمترین زمان برای ثبت شرکت در کرج

سرعت و دقت بالا

ثبت پایش

پایین‌ترین‌ کارمزد و هزینه

پاسخگویی 24 ساعته برای ثبت برند در کرج

همه جا در دسترس و پاسخگو

آخرین اخبار

  • 20 فروردین

    اصلاح ماده 4 آیین نامه اجرایی 13

    مبنی بر حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات

  • 21 فروردین

    سامانه چت آنلاین

    راه اندازی سامانه چت آنلاین مجموعه حقوقی پایش در جهت راحتی مشتریان محترم

آخرین نظرات کاربران

  • امیر اسلامی نیا

    باسلام و احترام. ممنونم از مجموعه حقوقی پایش بخاطر ثبت برند اینجانب و برخورد و پیگیری پرسنل 

  • نوید بهروزی

    باید گفت یکی از بهترین مجموعه های ثبت شرکت، مجموعه ثبتی پایش هست.